Sebenarnya..


[verse]
Walaupun ia hanya sedikit,
Ku mahu kau beritahu perasaan sebenar kau,
Akanku terima dengan kedua belah tanganku ini..

Kau selalu berlindung di belakang sesuatu,
Aku pasti kau sedang merahsiakan sesuatu lagi...

[pre-cho]
Ya, mungkin itulah yang sebenarnya..

[chorus]
Akanku genggam tanganmu dengan erat,
Dan mula berlari,
tanpa mengetahui arah tuju..

Tolonglah sentiasa ada di dalam hatiku,
Agar aku sentiasa dapat menjagamu..

[break]
Aku akan selalu.....
selalu..........
Memeluk erat perasaan ini..

.....................[lead].....................

[pre-cho]
lihat..
setiap masa, di mana sahaja..
ia mengganggu perasaanku..

Jadi mari kita mulakannya,
di sini, dan sekarang.......

[chorus]
Akanku genggam tanganmu dengan erat,
Dan mula berlari,
tanpa mengetahui arah tuju..

Tolonglah sentiasa ada di dalam hatiku,
Agar aku sentiasa dapat menjagamu..

Walau apapun yang berlaku,
aku takkan tinggalkan mu..

Jadi jangan lah berhenti,
janganlah engkau berasa takut..

Seandainya kau berpaling kembali ke belakang,
dan memandang wajahku semula..
Pastinya kita akan tersenyum antara satu sama lain..


huh.. agak2 nye lah.. lirik lagu ape ni haa...
hahaha..

tp ape2 pun tiga rangkap terakhir tu penting dan bermakna bg aku.. especially yang rangkap terakhir tu.. ade makna tersirat tuu..

specially dedicated to : [Y.A]

haaaa?? who's that? idk..

No comments:

Post a Comment